Prilikom potvrde rezervacije podrazumijevamo da ste s ovim Pravilima upoznati i suglasni te da ćete ih se u potpunosti pridržavati.

1. Ponuda

Aktualne ponude dostupne su na našoj web stranici. Jamčimo za istinitost slikovnih zapisa i podataka vezanih uz karakteristike smještajnih jedinica iz svoje ponude, kao i za istinitost cijena i uvjeta pod kojima se smještaj nudi.

2. Rezervacija

Prihvaćanjem ponude, odnosno uplatom akontacije za ponuđeni smještaj gost prihvaća naše Uvjete. Uplatom akontacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima pružanja usluge smještaja, te da ih u cijelosti prihvaća. 

Nakon potvrde rezervacije, gost bankovnom transakcijom plaća 20% iznosa rezervacije.
Gost plaća ostatak od 80% iznosa tijekom boravka.

3. Pravo iznajmljivača na promjene i otkaz rezervacije

Ako nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti,  rezervirani smještaj može se zamijeniti samo uz prethodnu obavijest i dopuštenje gosta, i to smještajem iste ili više kategorije i po cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju.

U slučaju nemogućnosti zamjene uplaćenog smještaja, iznamljivač zadržava pravo otkaza rezervacije uz prethodnu obavijest gostu najmanje 7 dana prije početka korištenja usluge, te jamči povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa. Ukoliko se izvanredne okolnosti dogode na dan početka korištenja usluge, ili tjekom boravka gosta (iznenadni kvarovi i sl.) iznajmljivač će se truditi gostu pružiti informaciju o drugom mogućem smještaju i vratiti gostu nerealizirani uplaćeni iznos.
U slučaju kraćeg boravka od rezerviranog radi povrede Uvjeta ili otkaza od strane gosta, obračunava se ukupna cijena smještaja za cijelo rezervirano razdoblje.

4. Pravo gosta na promjene i otkaz rezervacije

Gost može besplatno otkazati rezervaciju 3 dana ili više prije dolaska. Ako otkaže unutar 3 dana do dolaska, naplatit će mu se 20% iznosa smještaja. Ako se gost ne pojavi, naplatit će mu se 20% iznosa smještaja.

Akontacija je garancija iznajmljivaču da je zaključen ugovor o najmu i vlasniku smještaja, ukoliko se rezervacija ne ostvari, služi kao odšteta.

Ukoliko gost u rezerviranu smještajnu jedinicu ne dođe do ponoći na dan početka usluge, a nije se javio iznajmljivaču, rezervacija se smatra otkazanom, pa se troškovi otkaza obračunavaju prema gore navedenom.

Otkaz bez otkaznih troškova vrijedi samo u sljedećim slučajevima i to uz obaveznu pismenu potvrdu:

  • smrt
  • nesretni slučaj s teškom tjelesnom ozljedom
  • iznenadna akutna bolest, za koju je potrebna neodgodiva liječnička skrb
  • poremećaji u trudnoći
  • štete na imovini uzrokovane požarom, elementarnom nepogodom ili namjernim krivičnim djelom treće osobe
  • vojna vježba
5. Opis usluga smještaja

Smještaj koji imamo u ponudi kategoriziran je s 3* od nadležne uprave za Gospodarstvo. Opisi navedeni na web stranici su relevantni i točni. Privaćanjem ponude gost potvrđuje da je upoznat s podacima, opisom i fotografijama svake smještajne jedinice koju nudimo. Sobe su podijeljene u dvije kategorije: Dvokrevetna soba s dnevnim boravkom i vlastitom kupaonicom te Obiteljska soba s dnevnim boravkom i vlastitom kupaonicom. Obzirom da u ponudi imamo više smještajnih jedinica istog tipa, gostu se dodjeljuje ona koja je slobodna, unutar odabrane kategorije.

Svaki gost treba biti primljen u čistu i urednu smještajnu jedinicu, te će svakog gosta dočekati čiste plahte i ručnici za tuširanje. Za goste koji ostaju duže od tjedan dana biti će ponuđena izmjena posteljine jednom tjedno, a po dogovoru i češće.

Za bilo kakvo oštećenje na uređajima ili opremi koja je dana na korištenje gostu i koje je nastalo nenamjenskom upotrebom navedene opreme odgovara gost, a utvrđivanje eventualne štete mora se izvršiti u prisustvu gosta. Gost je dužan podmiriti eventualnu štetu na licu mjesta.

6. Cijene

Cijene su istaknute uz svaku smještajnu jedinicu. Cijene smještajnih jedinica izražene su u eurima. Cijene izražene u cjeniku odnose se na dnevni najam sobe s uključenim doručkom, odnosno dnevni najam sobe s polupansionom, ovisno o odabranoj ponudi.

7. Boravišna pristojba

Boravišna pristojba nije uračunata u cijenu smještaja i iznosi 1,33 EUR po osobi po danu. Djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu pristojbu. Za djecu od 12 do 18 godina, boravišna je pristojba umanjena za 50%.

8. Dolazak

Ulazak u smještanju jedinicu moguć je nakon 14:00 sati na dan pružanja usluge smještaja. Iznajmljivač nije obvezan primiti goste prije 14:00 sati. Gost je dužan obavijestiti iznamljivča o vremenu dolaska minimalno 48 sati prije dolaska. Prilikom dolaska potrebno je iznajmljivaču predati dokumente svih korisnika smještaja radi prijave u Turističku zajednicu.

9. Odlazak

Apartman je potrebno napustiti na dan naznačen na rezervaciji do 11:00 sati. Na dan odlaska gost je dužan dozvoliti iznamljivaču pregled stanja unajmljenog smještaja te isti predati u stanju kakvom ga je zatekao na dan dolaska. Ukoliko apartman ne napusti do 11:00 sati, zadržavamo pravo naplatiti još jedan dan.

10. Parking

Za sve naše goste osiguran je privatni parking na otvorenom. Parking se ne naplaćuje.

11. Klima

Korištenje klima uređaja je uključeno u cijenu. Ipak, ukoliko iznajmljivač primijeti da je klima uređaj uključen i prozori su otvoreni u trenutku kad se gost nalazi ili ne nalazi u rezerviranom smještaju, iznajmljivač zadržava pravo naplate nemarnog korištenja klima uređaja što povećava cijenu boravka za 2 – 3 EUR dnevno.

12. Čišćenje

Čišćenje smještajne jedinice se vrši na dan dolaska i odlaska od strane iznajmljivača. Posteljina se mijenja svakih 7 dana, a promjenu je moguće dogovoriti i ranije. Korištene ručnike mijenjamo svaki do svaki drugi dan, osim ako gost ne napomene drugačije. Toaletni papir je također osiguran te zalihu provjeravamo svakodnevno. Gost je obvezan ostaviti uredno rezervirani smještaj.

13. Kućni ljubimci

Kućni ljubimci su dobrodošli, ali se za njihov boravak naplaćuje dodatna naknada kako bismo osigurali čistoću i higijenu prostorija za sve naše goste. Molimo vas da nas kontaktirate unaprijed kako bismo vam pružili sve potrebne informacije o visini naknade i uvjetima boravka kućnih ljubimaca.

14. Reklamacije

Reklamacije treba najaviti prilikom nastanka problema, ne uvažavamo reklamacije pri odlasku kako bismo Vam smanjili račun. Molimo sve nastale probleme prijaviti na vrijeme kako bismo ih pokušali riješiti na obostrano zadovoljstvo. Prihvaćamo prigovore upućene samo za vrijeme boravka, nakon odlaska prigovori nisu mogući.

Gost je obvezan:

  • pridržavati se izvješenog kućnog reda u zakupljenoj smještajnoj jedinici te surađivati s iznjmljivačem u dobroj namjeri.
  • prilikom dolaska u smještajnu jedinicu predati osobne dokumente radi prijave organima vlasti. Dokumenti će gostu biti vraćeni nakon najviše 12 sati.
  • dovođenje više osoba nego je ugovoreno ili dovođenje nenajavljenih kućnih ljubimaca u smještajnu jedinicu nije dozvoljeno, u tom slučaju zadržavamo pravo gostu otkazati boravak i naplatiti cjelokupni iznos ugovorenog aranžmana.
15. Rješavanje prigovora

Gost koji je ugovarao smještaj ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge.

  1. Ukoliko gost ne bude zadovoljan zatečenim stanjem, obvezan je odmah po dolasku o razlozima svog nezadovoljstva izvijestiti iznajmljivača.
  2. Ukoliko gost ne bude zadovoljan zatečenim stanjem te napusti objekt i sam pronađe drugi smještaj, s tim da iznajmljivaču ne pruži šansu da otkloni uzrok njegovog nezadovoljstva ili da mu eventualno pronađe zamjenski smještaj, ne može zahtijevati povrat novca bez obzira na činjenicu jesu li njegovi razlozi bili opravdani ili ne.
  3. Ukoliko se opravdani uzroci nezadovoljstva ne mogu otkloniti, iznajmljivač može ponuditi zamjenski smještaj gostima. Ukoliko on gostu nije adekvatan, gost može sam pronaći zamjenski smještaj.

Najviša nadoknada za prigovor može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.

16. Zaštita osobnih podataka

Gost osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci gosta potrebni su u procesu rezervacije, odnosno radi prijave gosta u evidenciju Turističke zajednice. Iznajmljivač se obvezuje da neće osobne podatke putnika dati trećoj osobi, osim u svrhu realizacije tražene usluge.

17. Pristanak

Uplatom akontacije gost u cijelosti prihvaća ovdje izložene Uvjete pružanja smještaja.